Det här är bara ett litet organiseringsinlägg, jag har nämligen rensat min spalt med recensioner för att få plats med de som ska dyka upp under 2009. Har har ni iallafall alla recensioner för 2008. (OBS! det är inte bra att jämnföra dessa skivor med kommande recensioner, dessa är relativt mjukt/hårt recenserande i jämnförelse)
Eventuella tabbar och bekännelser av fel i recensionerna hittar ni här.
- Amanda Jenssen - Killing My Darlings
- Anna Ternheim - Leaving On A Mayday
- Aretha Franklin - This Christmas
- Charlotte Perelli - Hero
- Christina Aguilera - Keeps Gettin' Better, A Decade Of Hits
- Frida Hyvönen - Silence Is Wild
- Guns N' Roses - Chinese Democracy
- Hello Saferide - More Modern Short Stories From Hello Saferide
- Hästpojken - Caligula
- Håkan Hellström - För Sent För Edelweiss
- Juvelen - 1
- Katy Perry - One Of The Boys
- Kleerup - Kleerup
- Lady Gaga - The Fame
- Lazee - Setting Standards
- Lena & Orup - Dubbel
- Lykke Li - Youth Novels
- Madonna - Hard Candy
- Maia Hirasawa - Though, I'm Just Me
- Mariah Carey - E=MC2
- Markus Krunegård - Markusevangeliet
- Melissa Horn - Långa Nätter
- Nordpolen - På Nordpolen
- Pink - Funhouse
- Rongedal - TBA
- Sandi Thom - The Pink And The Lily
- September-Guiden (September,Satellites,Dancing Shoes)
- Sophia Somajo - The Laptop Diaries
- The B-52s - Funplex
- Titiyo - Hidden
- Veronica Maggio - Och vinnaren är...
0 Kommentar(er):
Skicka en kommentar