fredag 6 november 2009

Vart är solen?

Foto: Enmilsten

Idag är en mörk dag, förutom att jag kom på att nästa fredag så är det den eviga otursdagen fredag den trettonde då jag såväl är med i tidningen som jag har prov och en hel bunt med aktiviteter. Förutom det så har jag haft totalt hjärnsläpp på mitt spanskaprov och "Saw 6" har premiär på bion här på ön, jag känner hur de idioterna som dödar i de där filmerna kommer efter mig när jag vandrar genom mörkret ikväll. Men jag måste fråga varför den inte hade premiär på allhelgonaafton, det hade varit en perfekt grej för alla de som gillar att äcklas och skrämmas av olika tortyrmetoder.

Hemma i brevlådan låg jag skivor som jag väntat ihjäl mig på, än så länge kan jag konstatera att eufori råder i mina högtalare. Det är lite sjukt hur så mycket vissa kan förändras på ett par år, hur som helst så blir det mer om just detta imorgon. Även en tandläkartid har kommit, lika värdelös och läskig som vanlig. Sist så satt jag där i fyrtio minuter utan att komma fram till något vettigt, kändes onödigt.

0 Kommentar(er):