fredag 6 november 2009

K-rock (?)

Fredag morgon är väldigt intressant, eller egentligen inte. Men jag vaknade imorse och hade såväl dator som musik och allting igång, så det var med andra ord inte kallt i rummet. När jag nu vaknade så hade man redan uppdaterat Spotify och Kents nya skiva "Röd" låg uppe, jag tar bara en snabb titt innan jag ska iväg och ha allt mellan himmel och gjord i skolväg, inget särskilt intressant med det. Spanskaprov ska dock få avsluta dagen, vilket jag bävrar för då jag inte har någon koll alls. Fast jag pluggade igår, jag pluggade faktiskt igår!

När vi ändå pratar lite allmänt så köpte jag igår biljetter till turnépremiären för Kent nästa år, vilket betyder nu att jag ska upp till Stockholm en onsdag för att vara med och köa ihjäl sig på torsdag och sedan stanna i alla fall någon dag till. Clara som berättade för mig om biljetterna har någon plan som jag inte vet om, men det lär bli spännande då jag och Benjamin som ska köpa min förra biljett till söndagen diskuterade hur det är att gå på konsert med henne då hon lever sig in i den världen riktigt rejält.

0 Kommentar(er):