tisdag 17 november 2009

Tiden är kommen (Tiden är här)

Imorgon är det dags, upp till bevis kan man kanske säga. Något som jag planerat i en månad helt på egen hand ska släppas lös i en enda stor massa och skölja över mitt liv, jag har inge aning om hur det kommer gå. Vädersiten YR.no säger till mig att det blir värre och värre ju långe dagen går, men jag tror det inte stämmer. Jag vet på något sätt att solen kommer skina, elelr att det i alla fall blir uppehåll. För när jag väl slår upp tältet på öster centrum och har mitt evenemang så ska alla kunna höra, alal ska förstå att något händer på Wisby FM. Jag tänker inte låta väder stoppa mig, mitt mål ska gå igenom. Fast jag skakar nästan nu, det är lite lätt jobbigt att tänka på ett misslyckande. Men jag tänker inte så, eller bör jag?

Jag är fortfarande riven efter gårdagens film, den var så bra att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Och det suraste är att jag inte kan hitta soundtracket som gick i slutet, finns det någon som kan hjälpa mig med det. Eller måste man googla sånt?

0 Kommentar(er):