onsdag 18 november 2009

Nu är det dags, snart!

Det här är ett helvete, ett rent jävla helvete. Klockan sju började min dag med att jag vaknade och störtade iväg för en snabb radiointervju. Nu sitter jag som på nålar och planerar upp det allra sista inför dagens sändning. Jag har plockat på mig så mycket småprylar från elektronikvärlden som ska med idag så det är löjligt. Men det kommer bli kul, världens mest organiserade och förberedda radioevent går idag av stapeln när solen skiner. Molnen är ioförsig på väg in, men solen skiner och det tyder på att vi inte kan få världens oväder. ta i trä ska jag även säga, den här dagen kommer bli så grym!

Jag har idag redan hunnit med att bli intervjuad i radio, duschat, ätit frukost (Ni kan inte ana hur länge sen det var jag drack apelsinjuice!) och packat ihop så mycket prylar att det är löjligt. Nu lyssnar jag på "Vapen & Ammunition" för att ladda samtidigt som jag plattar håret. Tider för årets julfester ha jag också fått, jag ska nu jobba vid fem tillfällen och då stå i gardeoben och ta emot rödklädda festsugna människors jackor. Den här dagen artar sig väldigt bra, säg något som kan krossa mitt leende!

0 Kommentar(er):