onsdag 11 november 2009

Popbloggen


Foto: Universal music

Jag har varit hemma i fem minuter, och om jag inte redan vore glad så har jag blivit det nu. Jag har idag lyckats ordna i stort sett allt jag vill ordna, ingenting är glömt och jag kan faktiskt slappna av lite. Det är bara några affischer som ska redigeras ikväll så är det sen bara hederligt jobb efter det. För stunden så lyssnar jag på julmusik som trillat ner i min mailbox, och även Snow Patrols julsingel "Just say yes" (Ifrån deras nya album som jag ännu inte lyssnat på) som ligger på) Spotify. Jag kan helt ärligt säga att den låten är det bästa jag hört på långe, en äkta popälskling. Jag kan rekommendera den så starkt att ord inte räcker till, en riktigt glädje-i-sorg-låt.

Sen så har jag också en massa låtar ifrån Sony Music som ska lyssnas igenom samt ett privat tips, men det blir mer om allt detta ikväll. Jag måste faktiskt göra en mapp för alla promolåtar jag får tag på, varisej det gäller de som jag får skickade till mig eller hittar på en mp3-blogg. Då kan jag också arkivera och ta med det aktuella till radion för att spela upp det där. Nu ska jag försöka komma på vad man ska äta ikväll och hålla humöret uppe, inget ska få sabba den här känslan av att ha fått något gjort!

0 Kommentar(er):