tisdag 10 november 2009

Congratulations and celebrations

Foto: Enmilsten

Idag är kanske den mest spännande dagen i hela mitt liv, min iPod som jag döpt till Luleå firar idag "femtusenlåtars dagen". Vilket är ett stort seg då jag nu verkligen har musik så det bara dånar om det, och med tanke på att mer musik ligger i datorn och friggeboden är det nu inte alls långt kvar till nästa tusental. Det kanske inte är något man tänker på så mycket, men när jag verkligen fick exakt femtusen i min Luleå så blev jag nästan tårögd. Det är vackert på något sätt , en bekräftelse på mitt nörderi.

Det var Name The Pet, Kent och Montt Madrié som fyllde kvoten, dessa ska ha ett stort tack och så hoppas jag att de får en god fortsättning precis på samma sätt som de välsignar min lilla musikmaskin. Det här får avsluta min rätt så köriga tisdag, att jag nu är klar och bara ska invänta oro och tankar om kommande event är bara att stå ut med. Jag måste flörta med min lärare för att få gå iväg och lämna ett polistillstånd imorgon, något som aldrig kommer gå. Kan ni förstå polisexpeditionernas öppettider? Det finns inte en själ som kan lämna jobb och skola för att gå iväg och fixa pass, tillstånd och anmälningar mellan tio och tre.

0 Kommentar(er):