måndag 2 november 2009

Good moodswings

Foto: Enmilsten

Att mitt humör svänger snabbare än ljudvågor visste vi redan, men att det verkligen går från botten till toppen i två enkla steg är något nytt. Clara var nämligen nyss förbi med mina skivor som hon lånat, och min födelsedagspresent! Hon passade på att köpa "The Knife" med gruppen som har samma namn när hon var i Stockholm senast då det var en skiva jag ville ha. Så stort tack till henne, hon byggde verkligen upp stämningen för den verkliga överraskningen. Världens bästa kille på Sony Music har nu äntligen fått mig uppskriven på deras releaseprogram, vilket betyder att jag nu har ett program där alla pressreleaser i form av text och promo-låtar hamnar. Smiley faces everywhere typ.

Sen när vi ändå är inne på glädje så måste jag säga att nu när jag lyckats få till alla skavanker och hörn så är Windows 7 otroligt snyggt och lätthanterligt. Samtidigt som jag höjde min skärm drygt tre decimeter så blev det en helt ny upplevelse att sitta vid datorn. Så nu är jag i alla fall igång, varisig resten av världen vill det eller inte.

0 Kommentar(er):