måndag 2 november 2009

Meningslösa veckodagar

Jag sitter och kollar igenom min att göra-lista, det är löjligt hur lite jag ska göra utöver att blogga, spela in radio och det vanliga jobben varje vecka. Mitt schema är i stort sett att sitta vid datorn och förbereda inför alla musiktillfällen som kräver ett usb med filer (På två veckor så handlar det om fem tillfällen). Just denna vecka så ska jag bara återställa innehållet i mina datorer och städa ur lådorna i mitt rum. Livet i ett nötskal alltså, blogga, städa och se glad ut. Att jag för tillfället inte kan sköta min mail gör det hela lite jobbigare då både pressreleaser och mail ifrån personer som vill ge bort materiel och annat kul ligger kvar i någon server hos Telia.

Att jag inte kan fixa min mail själv beror på att jag kan ingenting om de där inställningarna som ska vara i Office-programmet och därmed måste ta hjälp av familjen. Jag försökte själv för ett tag sen men höll på att bryta ihop då mitt tålamod tröt ganska snabbt. Sen kan jag också ha tappar bort mitt användarnamn och lösenord, för senast jag såg den så var den ute i friggeboden och Anton lade undan den då han såg att det var något hemligstämplat. Han yttrade då orden "Det där kanske jag inte ska läsa så mycket mer av", jag minns inte så mycket mer än så av det pappret.

0 Kommentar(er):