tisdag 3 november 2009

Mainstreamad morgon

Veckans skörd när det gäller musiknyheter är rätt så intressant. Den inne håller inte de vanliga turnédatumen och alla märkliga nya satsningar som ingen har hört något om, de innehåller otroligt kända och talangfulla men ändå så extremt kommersiella artister. både EMD och Westlife (Som typ är samma sak, skillnaden ligger i åldern) släpper nya album nu i vinter. EMD:s är dock väldigt intressant ur den vinkeln att de nu med sin stämsång ska göra en svnesk julskiva där något form av översktot ska gå till organisationen Childhood, jag tror även det är samma organisation som fått stöd från något mjukt rågbröd en gång i tiden. Dock väldigt underhållande att tänka sig resultatet, inte av rågbrödet och det kanske då.

Roligare än så har jag då inte på tisdagsmorgonen, dock så har jag hunnit duschat, sätta ihop dagens radiomaterial och kollat igenom de viktigaste hemsidorna. Det kallas typ produktivitet och flyt, och jag är glad att jag för en gång skull har tillgång till det.

0 Kommentar(er):