onsdag 4 november 2009

En sitcom mindre

Jag har inte så mycket för mig känner jag, är besviken på de nya avsnitten av "Scrubs" där alla är annorlunda och man saknar den där riktiga humorn. vart tog JD:s tankeverksamhet vägen liksom? likadant med Turk som knappt syns i de nya avsnitten. Men det är ändå en bra serie, lite mindre utav det gamla bara. Eller okej jag ljuger, jag blir gråtfärdig över vad de har gjort med alla. Jag saknar Kelso på sjukhuset och alla är för bossiga, det är inte kul på något sätt! Det är den allra sista säsongen av serien och det har bara blivit mos av allting, jag saknar den där humorn som tidigare fick mig att vika av skratt.

Det finns så många minnen, alltifrån JD:s problem med att gå på toa då han svimmar till vaktmästarens paranoida monolog när han ska vakta en guldfisk. Fast den kortaste och bästa någonsin kan vara den så simpla "Death is always hanging around this hospital".

0 Kommentar(er):