torsdag 12 november 2009

Det handlar om att tajma saker och ting

Att sitta vid datorn kanske tre eller fyra timmar utan att ens lägga en tanke på att blogga är fantastiskt. Nu kan bara ge mig en stor applåd för gårkvällens prestation, nu så fick jag aldrig de saker som jag skulle få sagt sagt. Därför så håller vi på det en stund till och tänker lite på mig och min trötthet, jag är dum i huvudet som inte sover (Men det är ju mest för att jag inte kan, jag vet dock inte vad sjukdomen heter). Men idag så är jag trött och har faktiskt så pass lite skolaktiviteter att det nästan är löjligt, matte, hemkunskap, so med film samt bild. Säg ett av dessa ämnen som är jobbigt att genomleva en torsdag, tänkte väl det.

Men ikväll blir det allt intressantare då jag ska jobba i garderoben under farsen "Pengarna eller livet", det är lite roligt att Telia-pappan är här och spelar en roll i den. Det är en dag i väldigt, väldigt korta drag. Men jag tror inte det händer så otroligt mycket mer faktiskt, torsdagar är faktiskt den arbetsdag då jag får en chans att andas ut. Det ligger så bra med sovmorgon och inte allt för avancerade aktiviteter.

0 Kommentar(er):