söndag 1 november 2009

Det är väl bara söndag igen

Om drygt tio minuter så går cykeln, då ska jag till stan och fullfölja veckans allra sista jobb innan jag kan komma hem och ta det lungt. Eller det kanske är att överdriva, jag ska nämligen mer duscha och göra klart det här projektet med datorerna som jag påbörjat. Alla program ska in igen och så måste jag leta tillbaka gamla program, filer och sånt som nu ligger i en klump på en stor hårddisk och gömt långt bak i datorerna. Jag har även nu på morgonen satt ihop ett usb-minne till dagens match, det och en handfull skivor så kan jag faktiskt klara av persen med innebandy. Och det är så att idag så ska jag så till att jag och min arbetsgivare (Eller vad jag nu ska kalla honom) prata pengar, det börjar ju närma sig löningsdags.

Annat som är på gång är faktiskt att jag ska beställa nästa veckas skivor. Det blir Name The Pet, Kent och Monnt Mardié, lite av en elektronisk och spulig men ledsen blandning av musik.

0 Kommentar(er):