tisdag 10 november 2009

Att blanda två ämnen


Foto: Stereogum/Air

Jag har kemilektion, kanske veckans höjdpunkt då vi ska arbeta med datorer och så är Eva borta av någon anledning. Jag ska snart försöka jaga ikapp min iPod som ligger ungefär åttahundra meter ifrån platsen jag befinner mig på. förhoppningsvis så får jag tag på den så jag slipper leva i en tyst eftermiddag då jag faktiskt ska cykla mellan ett antal punkter, och att cykla utan musik kommer ta död på mig helt bokstavligt talat. Eller jag kommer i alla fall få ett psyskiskt sammanbrott och ligga på vägen som en och en annan daggmask efter regn, så se upp om ni är ute på vägarna i eftermiddag.

Jag lyssnar på "Vapen och ammunition" som konstigt nog låter bra i Spotify, eller det jag menar är att jag faktiskt får ut någon form av bas ur datorn vilket aldrig sker. Antigen så har jag bara tur eller så har något hänt med världen, något väldigt drastiskt. Under tiden som allt det här sker så gör jag klart min radioshow, jag glömde ta hem den låt ifrån Stereogum som ska få bli kronan på verket. Jag förenar alltså popnytta med skolnöje, eller något liknande. Men lyssna gärna på frekvensen 89,2 ikväll, eller http://www.wisbyfm.se/ och sen webbradion. Då blir det lite Kent, Air och massa höstsuckar.

1 Kommentar(er):

JK sa...

hej!skulle det vara möjligt att maila direkt till dig?
hälsningar karolina