onsdag 30 september 2009

Vi är folket, ni är kungar.

Det är jättesvårt att slita sig ifrån Lilo, den där hunden ligger bara och är på tok för söt i min säng. Jag ska snart sova, datorskärmen är bara en stor och suddig ruta framför mig. Då passar jag på att mysa med den lilla jycken så man sen kan ha en god natts sömn (Så gott som) och hoppas att det är lite bättre förutsättningar för det mesta imorgon. Jag har till och med gjort upp en plan för vad man kan göra när man inte mår bra, för jag räknar med att allting inte är som bortblåst. Men mer om det imorgon, jag har iallafall involverat i stort sett allt som finns tillgängligt här i huset. I värsta fall så får jag trycka i mig kakor till jag spyr upp det virus eller den bakterie som hemsöker mig.

Och om jag hade en önskan nu så skulle jag faktiskt önska mig frisk, eventuellt om jag hade två så skulle jag sedan be om en resa iväg och entillhörande biljett till Empire Of The Suns återstående liveframträdanden. Bilderna, orden och allt jag sett och läst är så otroligt fantastiskt att man bara dånar. Temat är nämligen en sorts gudstjänst och mirakelstund där man får se den stora och allmäktiga kejsaren, de hämtar väldigt mycket ifrån sina egna låttitlar tydligen. Fantasifullt och fantastiskt ganska kort sammanfattat, en image som till och med jag inte skulle tacka nej till. Men däremot så har jag en fråga, när kommer livedvd:n?

0 Kommentar(er):