tisdag 22 september 2009

Stuck at "Work"

Jag sitter på Wisby FM, helt utan musikfilerna jag verkligen skulle haft men med en färdig show. Jag glömde nämligen lägga över [Ingenting] på USB-minnet imorse, vilket betyder att jag får överleva med allt annat. Sexton andra bra låtar går ju att bygga en show på. Min följetång som jag påbörjade någon gång i augusti är snart färdig också, men det har jag ioförsig påpekat i evigheter så det kan få vara så i evigheter till. Jag väntar just på att jag ska bli helt färdig med allt så jag kan äta mat och ta mig till kvällens föräldrarmöte på skolan, det blir förutom klassresesnack en massa information om gymnasiumet och alla val. Det lär bli en trevlig kväll, iallafall så kan jag fantisera ihop mig hur det skulle kunna bli det.

Och imorgon är man ledig, då jag ska läsa en helvetes massa ur Plura Johnssons "Resan genom ensamheten" så jag sen kan börja på "Byt namn: och andra sätt att lyckas som journalist" som kommer idag. Har jag tur så blir det även Taxi Taxi!, Pearl Jam och JJ som får gå i högtalarna. Fast nummer ett på listan över saker som ska göras är faktiskt att hitta min garanti till hörlurarna jag köpt, de har redan börjat spraka av någon mystisk anledning. Och om det är något jag alltid vårdar så är det mina hörlurar, dock förstår jag varför inte de avskyr mig och tar mekaniskt självmord.

0 Kommentar(er):