tisdag 22 september 2009

Hej hemmet, känner du igen mig?

Ja, hur lät jag den här kvällen då? Alltså i radion, inte i "Idol" som ni säkert förstod. Men då alla precis sett på teve så kan det bli en viss felkopplning i huvudet. Jag har själv varit på en form av föräldramöte där hela klassen varit med, så nu sätter vi gång med klassresan på riktigt. Och det här är faktiskt den första gången idag som jag rör någonting i mitt rum, jag har inte varit här sen klockan åtta imorse. Det är tolv timmar, och nu sitter jag här precis som vanligt med internet och webbteve. Jag ska vänta med att berätta vad jag ser, men det blir en del reaktioner när jag väl kollat klart och duschat.

meanwhile så vill jag bjuda på modern och lite udda pop, eller man kanske ska kalla det för indielectronica med Gang Gang Dance. Det är trotsaltl väldigt, väldigt udda på alla vis. Men ta den här "House jam" och bara njut av kvällen, om ni har turen att vara lediga imorgon så ha det i åtanken.

0 Kommentar(er):