tisdag 22 september 2009

Mondays are no-days (Now starts the week)

Hur klarade folk av att använda Word 2003 i hela fyra år innan det kom en uppdatering? Igår kväll så höll våran familj på med att fixa sofforna, och min laptop. Pappa började med att förstöra min sidopanel i Vista innan han lyckades installera Word 2003, vilket ska ersätta den mordernare versionen jag hade. Han hävdar att jag bara hade en provvariant, men då programmet låg kvar sen pappa använde samma dator för två år sen så tvivlar jag fortfarande starkt på att det är så. Men eftersom det nu inte är något man kan gräva djupare i nu så får jag anta att datorerna vann den här ronden. Men tro mig, jag kommer tillbaka med kniv och kretskort för att ta död på Bill Gates.

Har iallafall förberett min radioshow på den vanliga stationära, så nu är jag redo för en timme i studion. Det blir dock lite analogare och om möjligen något rockigare i dagens program, jag har slängt in mycket av det mesta känns det som. Så om ni vill ha en mysstund, lite av de senaste skivreleaserna samt en och en annan åttiotalist-klassiker så vet ni vart ni ska vända er ikväll. klockan arton-noll-noll (18:00), det är frekvensen 89,2 för alla Visbybor och ni på fastlandet eller långt ut i slite kan besöka www.wisbyfm.se.

1 Kommentar(er):

Freja sa...

radio alltså. spännande!