måndag 21 september 2009

Spoiled?

Foto: Enmilsten

Vissa vill ha allt, jag är en av dessa och kommer aldrig ge mig förrän jag sitter med varenda liten onödig pryl i världen. Nu så sitter jag på en soffa i friggeboden som är mycket skönare än den jag hade förut, det är lite märkligt hur jag sommaren 2006 kunde sitta här då det bara var bord och två soffor tillsammans med Richard och Joel. Men nu så finns allt man kan tänka sig, dock så saknar jag både plats för skivor och ytor. Samtidigt som Johan Heltne kör sina fina popmelodier och jag funderar på eventuella planlösningar så skummar jag igenom tidningen PC För Alla, jag vann som någon kanske minns en prenumeration hos Coca Cola (Av alla företag i världen) och nu börjar den tydligen. Det positiva att jag kanske kan få något mer humm om datorer, men vad hjälper det när fingrarna börjar klia direkt då man ser alla prylar. Jag bara så måste ha Windows 7, om ni förstår vad jag menar.

Pappa ville att vi ikväll skulle gå och se på "Flickan som lekte med elden", och jag som ännu inte sett den första filmen "Män som hatar kvinnor" så kändes det inte som ett bra läge. Så nu väntar en slökväll i friggeboden, eventuellt lite tevemys om jag nu skulle få det i tankarna. Jag har ju sovmorgon imorgon, vilket betyder att jag inte behöver utesluta uppesittarkväll med Facebook och skivor. Kvällens skiva måste jag också på något sätt utse. Sen så borde jag börja spela in något med Pro Logic, ska försöka skriva en grund och en liten experimentell text och melodi att gå efter. Jag som inte kan något om komponering, good luck with that.

0 Kommentar(er):