onsdag 23 september 2009

Nyhetsdiarré

Foto: Enmilsten

Det är lönlöst att gå på stan med Rickard, eller det är egentligen mer en dyr affär. Nu har jag köpt en tröja såklart, inte särskilt dyr men otroligt onödigt. Jag hittade dock massor av tjocktröjor och hoods som var slimmade och snygga, men jag vägrar som många förstår att betala tusen kronor plagget. Men det riktiga och viktiga ändamålet klarades tillslut av och jag sitter nu med nya hörlurar som är lite vitare och renare. För er som undrar vad det är för fyrkant på bilden så kan jag berätta att det var den fyrkant som nästan tog livet av mig. Det filmteam som spelat in en film här ute i Vibble har vårdslöst glömt en mitt ute på vägen som jag inte såg, den är dock hel precis som jag. Så nu sitter jag med en sån där "tagnings-klapp-pryl", den är faktiskt väldigt cool.

Mitt inlägg om Amanda Jenssen var tydligen populärt, alla letar just nu efter "Happyland". Och för er som inte förstod så hittar ni den snart överallt, men reklamen som jag hörde gick på Spotify. Mitt personliga tips är att noga lyssna efter programpunkten "Flipp eller flopp" på P3 där de troligen kommer köra låten någon gång de närmsta tio dagarna. Och det här med nya singlar, Calvin Harris släpper min favoritlåt som ny singel (You didn't see that comin'!) och den är då givetvis "Flashback". Jay-Z gör Sverigebesök och snackar med Skavlan i SVT1 på fredag. Sist men inte minst så har Toaster Hassle idag godkänt min vänförfrågan på Facebook, jag är en utav hans femtiofyra vänner.

0 Kommentar(er):