onsdag 23 september 2009

Kortare än kort-kort köpt med MQ-kort


Foto: Enmilsten


Nu är skivorna jag tjatat om här! Men jag kan inte lyssna på dem ännu eftersom jag ska med Rickard till stan alldeles strax, dock så har jag något att se fram emot ikväll när allt lugnat ner sig och man har lite egen tid. Pearl Jams album bjuder även på två gratis konserter som man kan ladda ner när man väl stoppat in skivan i datorn, ett lite smile smög sig fram när jag läste det och jag kommer troligen kunna lägga in det i iPoden med. Appropå att le, Lykke Li gör en del av soundtracket till "New moon", jag tänker inte se filmen men det är självklart att jag ska ha soundracket. Rickard håller med mig på den punkten att filmen (Filmerna?) suger, dock så har vi en hel värld emot oss.

To the point, nu ska jag till stan!

0 Kommentar(er):