torsdag 24 september 2009

Morningblues

Jag sitter här med ett antal lådor kakor, nu gäller det att börja sälja så vi blir av med skiten. Jag har faktiskt några krokar ute, så det lär bli en ganska lätt match i slutändan. Och förutom kakförsäljningen så har jag faktiskt gjort allt jag ska göra innan veckans slut, det handlar bara om att jag ännu en gång ska få iväg min text till radiotidningen. Jag var nämligen tvungen att korta ner den så den får plats på mina sida, och jag vet inte om någonsin skrivit någon form av text eller gjort något annat kreativt som ni sedan var tvungna att beskära, bearbeta eller på något sätt förändra så det inte blir så som man tänkt sig. Ekonomiska begränsningar är just nu problemet, och det finns faktiskt bara ett sätt att lösa den här typen av problem.

Sen så har vi lite annat att göra idag faktiskt, jag ska blogga om KISS. Ja, jag ska faktiskt ge mig in i den hårda och sminkade glamrockens värld. Pearl Jam recenseras, efter "Idol" filosoferar vi och så blir det massor av läsning för min del. Jag har ju min bok med Plura Jonsson som aldrig tar slut Fast det kan bero på att jag är otroligt dålig på att läsa, fast det är en väldigt bra bok.

1 Kommentar(er):

Andreas sa...

http://himmelskadagar.blogspot.com/