onsdag 30 september 2009

Mediahoror och bröd

Foto: Enmilsten

Det är inte klokt nu, helt vindstilla ute och man såg nästan fram emot ett kunna vara lite fri i eftermiddag. Nu sitter jag här hemma, för jag pallade verkligen inte att sitta i allt buller. Det är knappt så jag kan stå just nu, så därför ska jag göra mackor och sova. För någon form av höstsjuka har nått mig väldigt drastiskt, jag har idag sköljt ner den där obehagliga smaken av gårdagens lunch som är påväg upp tre gånger. En positiv nyhet är dock att Crystal Castles nu finns att hämta hos Markus bakom disken på stan, en skiva osm jag väntat på i evigheter nu. den passar dock in väldigt bra då jag också har massor av ny musik med The Knife, lite som tomato och potatoe.

Paramores nya album finns på Spotify, jag ska lyssna på "Brand new eyes" till öronen blöder. För det är onsdag och massor av roligt släpps, bara man tar en titt inne på den streamade tjänsten så kan man ha fullt upp för hela dagen. Men nu är det iallafall dags för mig att krypa ner och bli bättre, om jag inte visste bättre så skulle jag kunna tro att det var svininfluensan. Man är tydligen med i en av morgontidningarna här i länet också, jag älskar när man ska ta lunch precis då fotografen för tidningen behöver ett motiv.

0 Kommentar(er):