tisdag 29 september 2009

Kärleksbrev

Ett helt ärligt kärleksbrev, jag är så såld på dig Clara Hagman! Hur fan kan man vara snygg, ha världens bästa hår och dessutom kunna sjunga med den där raspiga och robusta hemmasvarvade rösten? Tanken på att jag sitter här på en liten ö och är för ung för dig gör mig galen, jag kommer inte klara hösten utan dig. Så jag har skickat iväg en, två röster nu bara för att du är så jävla bra. Ungefär så känner jag just nu, trots att Mariette Hansson och hennes framträdande lyfta sig över molnen och jag nästan började gilla Sabina Täck. rockkillarna har inget i tävlingen att göra, så överlåt allting till smöriga boys och även alla sköna tjejer så det blir på riktigt. Gud vad jag är såld, så otroligt såld.

Om vi säger så här, jag lovar att jag fullständigt skiter i det här om Clara på något sätt inte infinner sig på scenen på fredag. Jag lovar att jag söker upp producenten och slår ner honom, för inget ska stoppa henne. Annars så har jag nu fått beställningar på lite kakor som jag ska sälja imorgon, och min lilla box (Med betoning på lilla) med The Knife har nu kommit. Jag ska tillbringa den kommande timmen ute i friggeboden med teven igång och en surroundkonsert.

1 Kommentar(er):

emm sa...

Jag är också helt såld på hon!!! har du slagit ner producenten än???
annars gör jag det!!

Jag älskar clara!!!! <3