tisdag 29 september 2009

Hey, my mental skills!

Det finns något som kallas för långfingret, ungefär varje tisdag eftermiddag så hemsöks jag av detta långfinger. För när jag samlat ihop alla veckans nyheter i musikväg, plockat ihop en låtlista, sen genomlevt en tisdag innan man far till studion och till sist cyklar hem, då så märker jag att hela musikvärlden har fått fnatt och skickat ut så otroligt mycket att man skulle kunna göra en hel till show. Nu sitter jag här och läser igenom allt ifrån Muse till Amanda Jenssen och där emellan lite Empire Of The Sun och om deras liveframträdanden, jag ska ta mer om detta de kommande tjugofyra timmarna. Men först ska jag lugna lilla mamma, för jag mår bara bra. Dock så vill jag påpeka att det är min omgivning som är helt skruvad, den vill inte anpassa sig efter min bortskämda livstils önskemål. "Mama, I'm alright" helt enkelt.

Idag är annars en rätt bra dag, jag kom i tid till allt jag skulle komma i tid till. Och så hittade jag Ahlgrens Bilars nya påse! Det är till förmån för bröstcancerforskningen (Ni anar inte hur många gånger jag nämnde det i radio idag!) och så där fyndigt så innehåller påsen rattar. Ni kan nog förstå hur kul jag hade i den lilla kiosken innanför österport, så kul har jag allvarligt inte haft på hela dagen. Jag har ingen bild men lovar att fixa för er som verkligen vill se den här påsen, den lär annars finnas över hela Sverige vid det här laget.


0 Kommentar(er):