tisdag 29 september 2009

Tre, två ett, SKRIV!

Nu ska jag snabbt som fan konstatera min dag, förutom att jag ska vara vid fornsalen om cirka tjugofem minuter (Det är därför jag skriver så fingrarna glöder) så ska jag spela in radio som jag planerat nu på morgonen och gå på ett SALT-möte. Det vill säga att styrelsen jag sitter i fortfarade är i behov av mig och jag kan känna att meriten kanske har en betydelse trots att jag inte gör något vettigt där alls. Men det är just sådär med styrelser, de måste alltid finnas folk som bara sitter och säger ja för att beslut ska kunna fattas. Väldigt fåordigt jobb dock, men jag lär ju snacka av mig nere på Wisby FM innan så det är ju tvärlungt. Ni som vill kan lyssna ikväll, klockan sex (Mitt i maten) på 89,2 eller hemsidan.

Min morgon har dock varit smått kaotisk, efter att jag somnat med datorn på så var det både varmt och ljudligt i mitt rum på morgonen. Jag tror jag lyssnade på någon låt som alla har hört, men ingen vet vad den heter. Dock så slog jag tillbaka till början av den sökning jag påbörjat kvällen innan och satt nu med Chords på en lagom skön volym. När jag väl kommit ut resten av huset så var det svinkallt, nu har jag jacka och element i den friggebod som stått på kylning under natten.

Men världen och skolan väntar, ikväll blir det förhoppningsvis en massa läsning för min del.

0 Kommentar(er):