fredag 25 september 2009

Helgens planer

Foto: Sincerly Yours

JJ med "JJ no 2" är helt onaturligt bra, den enkla popplattan med de havsljud som som bara The Tough Alliance kan få till ger mig gåshud. Så var det Pearl Jam som skulle recenserats igår kväll, jag har skjutit upp det till i eftermiddag strax före hockeyn som jag ska spela på ikväll. Det lär bli en rätt kort kväll då man börjar där strax innan sex och är hemma någon gång mellan nio och tio, då ska jag nog bara kolla datorn och sova så det kan bli helg på riktigt. Dagens huvudaktivitet är nog dock att jag ska hålla koll på NME, den sida där man har en mp3-blogg i själva hemsidan som är så otroligt mycket mer. Det är nästan värt att säga som Anton och alla andra roliga säger, man trycker helt enkelt påå "Gilla"-knappen. Jag hittade igår kväll en ny låt med Lissie Trullie där, otroligt bra för att låta och vara som en viss palmväxt.

Apropå Anton så blir det tjejkväll i helgen, för jag ska tillsammans med Anton ha värsta mat- och filmkvällen med Farre och Ida på lördag. Vi vet inte riktigt varför vi kallar det tjejkväll, men det blir nog i vilket fall som helst hur roligt som helst. Jag tror vi skulle göra tacos och trycka i oss hos farre, och jag har aldrig varit där innan så det ska bli fett med kul. Men nu blir det iallafall en cykeltur med iPod och jacka. Hösten är här, och snart kommer den vita och slaskiga vintern vi alla vill ha. Så sent som i tisdags så började vi i klassen nynna på jullåtar.

0 Kommentar(er):