lördag 29 augusti 2009

Oh, how cute! (Fucking hairday)


Foto: Enmilsten

Hur blev håret nu då? Eftersom jag är sämst på före- och efterbilder då ja alltid glömmer att ta en bild precis före så måste jag leta efter den senast tagna och helt inte osmickrande bilden. Som tur är så är jag jätteduktig på att ta bilder där man inte kan se skillnaden, det är en väldigt bra egenskap att ha (eller inte). Men som ni ser ovan så blev det en viss skillnad på den ofixade och icke blonderade Emil som var i Göteborg förra helgen och den Emil som satt ute i friggeboden i eftermiddags. Jag vill bara påpeka att jag lär ändra min frisyr med allt detta wax, mousse och fix som jag har, fast den lilla hjälmen jag har på bilden är väldigt rolig att ha faktiskt. Fast frågan är om jag kan få till det lika bra som mina frisör Sandra, jag tvivlar starkt men lever med hoppet.

Så nu när ni sett mitt hår så kan vi gå vidare i livet, det är lördag och livet borde leka. Med femhundra nytjänade efter dagens hockey så vill jag egentligen göra något och vara med folk, fast folk lär inte vara särskillt pigga ungefär som vanligt. Suben i min friggebod är dum i huvudet så att lyssna på musik där lär gå bort tills den fått ett basfilter som håller mellanregistret borta. Nu återstår alltså att sova, se på teve själv, se på teve med familjen och ta en promenad eller cykla runt som en och en annan enstöring. Vilket föredrar ni?

1 Kommentar(er):

Amanda Jolby sa...

Du blev jättefin i din nya frisyr! :D