måndag 31 augusti 2009

I'm a superhero!

Foto: Enmilsten

En morgon med Word och The Cranberries är en morgon där tiden nästan flyger iväg. Jag försöker nu styra upp våran klassresa som vi lite impulsivt ska anordna, om det går som jag tänkt ska vi börja sälja något om tre veckor. Jag kanske är lite högtsvindlande i mina planer men jag ska faktiskt få igång klassen nu så det blir av, så oengagerade kan vi väl ändå inte vara hela bunten. Lissie Trullys cover på "Ready for the floor" är lite av dagens temalåt, jag vill bara att allt ska komma nu så man kan slå bort det och fortsätta. "I'm on freaking fire, don't try to stop me!"

Så med mina nyvunna superkrafter så startar jag veckan med att skriva bred, göra formulär och dela ut detta. Inget kan stå ivägen för mina planer nu, det låter faktiskt som om jag läser mitt egna horoskop. I högtalarna går JJ med sitt knarkbelagda album "No 2", det har hänt en del under den tid jag försökt få ihop ett inlägg.

0 Kommentar(er):