fredag 28 augusti 2009

Hejsan hårfixering!

Foto: Enmilsten

Ännu en gång har jag klippt mig, och jag sa till min frisör när vi var klara att vi lyckats efter tre års sökande. Troligen så har jag nu fått den frisyr jag vill ha. om det kommer fortsätta vara lika brao m två veckor får vi se, men just nu så ska det fönas, plattas, stylas och visas upp då jag är extremt glad över att ha fått en frisyr jag gillar. Mamma frågade varför jag vill ha rakt hår, och svaret är väldigt enkelt då jag inte gillar lockar och allt annat jobbigt. Även hårfärg har köpts in, men allt sånt ska vi inte ta förrän imorgon när solen skiner och allt vatten dunstat bort. Jag cyklade hem i ett spöregn, dock så var det nästan molnfritt när jag började och jag trodde att de största skurarna var över. Där ser man hur fel man faktiskt kan ha.

Nya hörlurar är också ett utav dagens inköp, enkla in ear-hörlurar ifrån Koss för fyrahundra kronor. Fick också en garanti på ett år, något som jag skrattade åt länge. Men ingen skiva med Crystal Castles sytes till, enligt Markus så kommer den inte in i affären förrän tidigast onsdag. Nu är det iallafall sängen som gäller, imorgon fotograferar vi hår och skriver om hockeymorsor.

0 Kommentar(er):