måndag 24 augusti 2009

Är det här mitt liv?

Foto: Enmilsten

Nu är jag tillbaka i hemmets lugna vrå, det är faktiskt riktigt skönt på något sätt. Ska vara med i teve idag, eller jag ska vara med och spela in en del som är lite mer fokus på just oss som är med och det är väl spännande då. Sånt ska väl vara väldigt exalterande och smått pirrigt om jag minns rätt? Hur som helst så är det halva min skoldag, sen så ska jag återigen tillbaka till min skoldag. Men skit i skolan och övriga problem där, för jag har ett par korta historier ifrån Göteborg. Ska försöka hinna med all idag och ge er helheten av min resa, för nu har jag faktiskt bilder i massor.

Det kommer handla om Glass, kläder, flickor som cyklar i vatten och tro det eller ej men Lennart. Men än så säger jag inte på den tråden, dock får ni en bild på mig i nya kläder ovan. Idag kommer också den utlovade Recensionen utav Erik Hassle som jag skjutit upp, måndag vecka 35 här direkt ifrån Vibble. Veckonummret är sponsrat av vecka.nu, lite humor har jag faktiskt klockan sex på morgonen.

Notering: Ni som var på Coldplay, hur var det?

0 Kommentar(er):