torsdag 23 juli 2009

Zombie, zombie, zombie-i-i-i-e! AAAAH!

Jag har en plan för mina pengar jag tjänar i sommar, om jag inte hittar ett plan till Långbortistan så hoppas jag på att istället hitta åtta säsonger av teveserien "Scrubs" och gömma mig hemma i sängen när ett tillfälle ges. Insåg det då jag troligen kommer börjar köpa säsongerna ganska snart, det kliar nämligen i fingrarna. Förutom det så var alla mina hundrafyrtiotvå mail som jag fått de senaste dagarna helt ointressanta då de mest handlade om skräp, lurendrejerier ifrån H&M, någon Demi Lovato ifrån Disney Channel och Way Out Wests klubbprogram. Men har läst att de ska lansera Spotify i USA mot vintern, kan behövas då de inte har något som helst vett där i väst.

Hur som helst är det nu dags att sova, lyssnar helt otippat på Veronica Maggio och har återupptäckt The Cranberries och "Zombie" (Ni vet den som Johan Palm sjöng in när han var liten). Vad mer finns att säga? Jag har aldrig varit mer trött på att stå upp som jag är just nu, och ändå så har jag suttit konstant sen jag kom hem.

0 Kommentar(er):