torsdag 23 juli 2009

Ett skepp kommer lastat... oj vänta det krockade visst!

Foto: Aftonbladet.se

Jag måste erkänna att jag skrek något olämligt idag, direkt efter att P3 vid lunch berättade att två båtar ifrån Destination Gotland krockat med varandra så utbrast jag i ren glädje "Men gud var kul, det händer aldrig någonting som har med Gotland att göra!". Nu i efterhand så fattar jag inte att jag sa det, det är hemskt när man ser de smått komiska bilderna ifrån ett skepp som fått sig en törn. Förlåt men jag tycker faktiskt det är hysteriskt på alla sätt och vis, men blir liksom lite road av olyckan. Hur som haver så hade jag iallafall ett litet leendé på läpparna när jag stod i den kvava värmen och krängde glass i min kära låda i hamnen.

Har nu avslutat dag två av tre när det gäller dubbelpass, imorgon så börjar jag precis som vanligt vid halv tio och lär sluta runt åtta. Sen är det ännu en dag med jobb ifrån ett följt av två dagars ledighet (Det hoppas jag iallafall). Fick med mig en platta mixad av Steve Angello och Sebastian Ingrosso hem idag också, låter rent men otroligt tråkigt i mina öron. Dock så gillar jag omslaget, det är lite guldigt och glänsande. Men nog om det, jag är trött så in i helvete och undrar om jag missat allt bra på teve.

0 Kommentar(er):