lördag 18 juli 2009

Vaken, klar, hejdå!

Joel diggar mina solglasögon, precis som Patrik på jobbet trodde det var en gäst som hade glömt dem och sedan behöll dem bara för att de var snygga. Det betyder att jag iallafall måste ha någon smak när det gäller solglasögon, Rickard tycker dock att de är asfula. Men han gillar också bara singlarna ifrån de flesta band och artister så han kan bara gå och slägna sin åsikt i närmsta papperskorg. Har iallafall spenderat morgonen med att hitta några remixer och bra låtar till dansgolvet, pappa berättade även att jag fått beröm för att jag jobbat på bra vilket gör mig extra glad.

För idag så är det den sista dagen inne i stostadsmyllret så som det ser ut just nu, sen blir det antagligen lite ledigt innan jag åker ut i kioskhelvetet igen. Men det är faktiskt rätt roligt där också, men att det är en varm box som tar typ en timme att plocka ihop om man är själv samt att man tröttnar på att stå vid massor av glass, frysta mackor och flaskvatten efter ett par timmar. Men jag ska inte klaga, jag har faktiskt ett jobb. Dessutom så hittade jag faktiskt en låt som jag hört på kallis men inte kunde sätta fingret på vilken det var. Chemical Brothers och deras dänga "Hey boy, hey girl" lär gå på repeat i mina hörlurar när jag får en ledig stund.

0 Kommentar(er):