lördag 18 juli 2009

Superstar dj, HERE WE GO!

Okej, nu är jag hemma igen. Jag åkte på att få Joel som övernattningsgäst, just nu ligger han i en madrass här bredvid och ser på teve. Men ksit i honom, för jag har en fråga. Har ni någonsin sprungit runt och bara sett ordet "Insane" flasha fram och tillbaka med stora bokstäver tills ni tillslut skriker ut det? Jag har, idag så var det äckligt mycket folk på Kallbadhuset. Det var så äckligt och trångt att jag knappt trodde det själv, folk var helt omöjliga och jag stannade kvar och hjälpte till med disken ända fram till tio. I för sig så var jag sist kvar förutom nattvakterna och diskaren så det kan tyda på att det inte var så mycket kvar i slutändan, men det var ändå mycket när det väl var.

Ska faktiskt tao ch umgås med Joel, så sov gott. Men ska faktiskt presentera någonting, mitt jättehärliga sommarjobb. Fyllt med champange, hånglande tjejer, dj:s, solglasögon och även en och en annan festprisse.

0 Kommentar(er):