lördag 18 juli 2009

Jag gör det sen

Foto: Enmilsten

Det märktes att det var den sista dagen på årets värsta turist- och partyvecka. För när jag kom hem så hade jag en svart munkjacka i extra large och en sån där fin skärm som man har på huvudet. Även solglasögon, iPod och smuts hade letat sig till mig så man kände sig väldigt somrig, ofräsch och helt borta. Men nu är jag ledig, två hela dagar. För sen är det faktiskt så att jag ska in och jobba igen, och inte i kiosken. Utan jag stannar där inne i diskplockningen hela fem dagar nästa vecka, oväntat men en trevlig överraskning då det kan bli lite trevligare med mer lugna och sansade turister.

Lyssnar just nu på Discovery och "LP", igen. Hittade deras cover på Michael Jacksons "I want you back" vilket är lite roligt eftersom den måste ha spelats in inte alls lång tid före hans död. Iallafall så skulel jag ha lyssnat in The Dead Weather och recenserat, men känner att det antigen får vänta till imorgon eller inte bli av. Får också plocka en skiva ifrån min Dotshop-beställning nu, men eftersom jag inte gör det nu så blir det imorgon. Till sist så ska jag fixa Pro Logic till min Mac-dator samt ställa in alla påhittade övernattningar och inspelningar i min friggebod, men inte förrän imorgon. Sov gott allihopa!

0 Kommentar(er):