torsdag 30 juli 2009

USB-förbud

Sitter i Östersund, den vänliga staden där jag stört och irriterat varenda servicemänniska på ett par timmar. Jag ska inte berätta så mycket om mina pinsamma händelser då jag faktiskt kommer sända repotage hemma på Wisby FM om dessa. Men något som jag måste berätta är att jag löst mitt problem med kamerabatterier, fast ni visste inte om att jag hade ett problem med det förrän nu. Det var nämligen så att jag lämnade mina batterier och laddare hemma på Gotland, och i all panik så har jag nu sprungit kors och tvärs över den lilla staden för att få tag på ett nytt till den stora sytemkameran. Jag får inte lägga upp bilder på grund av hotellets säkerhetsregler, men jag lovar att fortast möjligt åtgärda detta. Fast ifall jag hade fått så skulle ni nu sett bilder på Jesper när han lyssnar på repotaget vi spelat in.

Hur som helst så har äventyret börjat och än så länge har jag bara hällt i mig cola och varit riktigt jobbig i allmänt. Men nu blir det ändring på det när jag ikväll ska småfotografera för att inte det lilla batteri jag har ska dö, se på artister och band så som Johnossi, Olle Ljungström och Florence Valentin. Jag hoppas självklart på att det blir uppehåll i väderleken och att allting slutar lyckigt, för nu har jag tagit mig förbi problem för en hel dag. Och absolut ingenting mer kan hända, absolut allting är överstökat.

0 Kommentar(er):