torsdag 30 juli 2009

Crazy, crazy like a fool, crazy, crazy?

Okej nu är jag fullständigt galen, ungefär som när Lilo har på tok för mycket energi och springer runt som en elitloppslöpare på anabola så vet jag inte vart jag ska ta vägen. Och varken Melissa Horn eller Säkert! kan få mig att sitta still i den här löjligt uppstissade tillvaron, bredvid mig ligger Lilo i sängen och suckar tungt för varje gång jag får för mig att röra mig ut ur rummet eller ändra nivån på volymen. Jag är så uppstissad och glad att jag inte vet vad jag ska skriva ens.


Men jag har en låt som på något sätt samlar allting i en liten behållare och ser till att oskyldiga inte blir skadade av mitt humör. Det är en sommarplåga som faktiskt höll ända ifrån början av juni till slutet av augusti. Fast jag gillar inte riktigt den dansanta versionen av låten "Daddy cool" och Boney M är inte heller min grej, så Placebo får vara de som frontar med den egentligen exeptionellt dåliga men djävulskt catchiga låten. Ary you ready to party? I hope so, cause i'm on esctasy!

0 Kommentar(er):