fredag 31 juli 2009

Allt blev bra till slut (Och då menar jag jävligt bra!)


Foto: Enmilsten

Med hjälp av en äkta insider, killen som står i receptionen på natten så fick jag smuggla med mina bilder jag tagit idag och nu finns de på såväl kamera som USB och dator. Och vad kan jag säga, efter en hel dag med bekymmer och krångel så är allting löst, jag behöver inte oroa mig för någonting just nu när alla hinder är överkomna. Ska bara få lite sömn innan det är dags att utforska stan och ladda inför en kväll med massor av kul musik. Jag tänker berätta om kvällens händelser, men inte förrän frukosttid imorgon då jag knappt orkar skriva för tillfället.

Men ett kärt återseende, anti-rasism, knufftåg och svett utlovas när jag bjuder på en underlig historia imorgon (idag?). Har spelat in ett repotage för radion nu under natten och hunnit träffa massor av folk. Bjuder på några bilder som jag känner blev riktigt bra, njut så länge medan jag lägger huvudet mot kudden.

0 Kommentar(er):