onsdag 29 juli 2009

They cover up my green eyes

Foto: Enmilsten

Nu är familjen hemma och jag är inte längre hundvakt, det betyder alltså att jag kan åka till stan. Har också fått ännu en laddning solglasögon då de förra gick sönder på grund av att jag lånade ut dem i förtroende och helt enkelt missbedömde personens förmåga att behandla ett par plastbågar med lite mörkare glas i sig. Men jag har iallafall alla färger nu, och de lila är extremt snygga. Tillsammans med mitt sönderplattade höstackshår så lär det bli en succé någonstans i modepsyket som ligger och trycker.

Men nu ska jag alltså till stan, och har påbörjat en ny Dopshop-platta. Denna gång så blev det det elektroniska neo-psykadelikabandet Khan Of Finland, dock så kommer grabbarna ifrån Tyskland. War Against Sleep som jag lyssnat på de senaste dagarna har jag inte så mycket att säga om egentligen, det var lite bluesinfluerad rock som luktade England på långa vägar. Den är iallafall varmt rekommenderad.

0 Kommentar(er):