fredag 31 juli 2009

That guy!


Foto: Enmilsten

Min ögonlock är tunga, riktigt tunga. slumrade till på en soffa för ett tag sen och nu är man helt seg i kroppen. Har inte lyssnat på min iPod idag och har absolut inget att tillägga i min lyssningshistorik, allt jag vet just nu är att jag kommer avsluta kvällen med att se min hatkärlek Name The Pet på scenen som fått namnet G.A.F.F.A. I övrigt så har jag faktiskt berättat det mesta som jag skulle ha berättat, fast det finns en sak till. Men då måste vi gå tillbaka till Gotland och vecka tjugonio.

När jag jobbade inne på Kallbadhuset under stockholmsveckan så träffade jag många människor, och ett par lärde jag till och med att känna. Nu var det så att just de här som jag pratar om nu var riktiga stammisar ute på de lyxiga solsängarna och man träffade dem mer än en gång. Så igår när jag ska gå och köpa läsk på festivalen så får jag ögonkontakt med en blond kille, och jag känner igen uppsynen han hade som fan. Vi går förbi varandra men inom tre röda så har båda vändit sig om och helt enkelt konstaterat "Jag känner igen dig!". Och efter flera minuters tankemöda då han väl hälsat, snackat, tagit en bild och gått vidare så inser jag att det var just han. Nu skattar jag åt det eftersom oddsen är så extremt liten, de är nästan obefintliga!

0 Kommentar(er):