lördag 1 augusti 2009

Destruktiva högtalarbestingningstekniker om publiken själv får välja


Foto: Enmilsten

Jag kan se grammisarna regna, och de groteskt oprovocerande samt spontana Bob Hund får pris för årets liveakt, årets rockalbum, årets grupp och den nyinvigda kategorin årets comeback. Fy fan vilka killar de är när de slänger mickstativ, leker med synhten och klättrar på staplade monitorer, jag är helt paff. Medan dragplåstret Veronica Maggio hade publik lika stel som en scenvakt så skrek Thomas Öberg nere på scenen i Badhusparken att "Kravallstaketet inte är till för att skydda bandet, det är till för att skydda publiken.".

Det hände så otroligt mycket idag att jag knappt vet vart jag ska börja, men innan det så måste jag få lite vätska och sömn. Imorgon hoppas jag på att få en kameraladdare som stämmer till min kamera, jag är inte säker men jag har en krypande känsla av att den tillgängliga laddaren inte kommer passa till mitt batteri. Just nu har jag inget batteri till kameran, så som sagt är det hoppet som skriker starkt just nu.

0 Kommentar(er):