tisdag 21 juli 2009

Tennisshorts och dansgolvsröjare i en härlig mix

Foto: Enmilsten

Jag måste bara påpeka en sak i mitt arbetsschema de kommande tre dagarna. Och det är inte det så att jag vill klaga eftersom det är jag själv som sett till att det blivit så här, men att jag ska börja i kiosken klockan halv tio för att sedan klockan tre gå in på Kallbadhuset och fortsätta med after beachen och all disk där. Jag vet inte vad ni tycker men det är lite av att plåga sig själv faktiskt, fast i mitt undermedvetna så har jag drag av en arbetsnarkoman så egentligen gillar jag det. Och så kom jag på en sak precis innan jag lämnade huset idag, när jag tar på mig en vit t-shirt och vita shorts så ser jag ut som en tennisspelare. Bara för att så toppade jag med en blå skärm, där har ni förklaringen till den smått egoistiska bilden ovan.

Lyssnar just nu på David Guetta och gungar lite i stolen för att hålla värmen då det är extremt kallt ute. Hans cover på Public Image Limiteds "This is not a love song" är väldigt rolig att lyssna på då originalet mest är trist. Tror faktiskt killen kan vara en av de bättre mer kommersiellt gångbara producenterna här i västvärlden. Hans senaste med Kelly Rowland som jag nämnde för bara någon dag sen är otroligt, och det lilla jag hört av den senaste singeln med Akon bådar gott för sensommaren och hösten. Han släpper också plattan "One love" i augusti och jag längtar redan. Men just nu är det Slow Club och "Yeah, so?" som gäller.

0 Kommentar(er):