fredag 24 juli 2009

Sömnlös eller lös i sömnen

Foto: Enmilsten

Det tog nästan tre månader, men idag så skickade CDON ut "Leaders of the pack" med popgruppen The Shangri-Las och jag kan förvänta mig att ha den redan på måndag. Jag är lite smått glad över det faktiskt, trots mina värkande fötter och den torra rethostan jag drabbats av så är jag smått glad. För imorgon kan jag sova ut och jobba min sista dag innan jag återigen får lite ledigt, det är lite av en lättnad efter att idag ha varit sist ifrån arbetsplatsen. Jag vet inte hur jag lyckas men idag fick jag till och med stryka ett par shorts på jobbet, jag börjar fundera på mina arbetsuppgifter och vart de har tagit vägen.

Men nu är det sängen som gäller för hela slanten, är extremt trött på allting som är utanför min madrass i sängen där jag ligger och gottar mig. Så hejdå datorn, hejdå turister och hejdå slit för nu så ska der snarkas hela natten utan varken hund eller väckarklocka.

0 Kommentar(er):