onsdag 29 juli 2009

Music-mania(c)


Foto: Enmilsten


Jag brukar ha tålamod med grannar, fast just nu orkar jag inte med de högljudda yngre turisterna (Mina fördomar säger mig iallafall att det är turister) som bor i grannens lägenhet. De har smällt upp ett par mindre högtalare och ett plastbord ute på gräsmattan där de blir fulla och är allmänt jobbiga för omgivningen. Visst, det är en liten bagatell men jag får verkligen huvudvärk av idioton. Så har stängt mitt fönster och svettas i den värme jag lever i, jag har fått tag i filmen "Kenny begins" så ska roa mig med den innan det är sovdags.

Har packat min väska och totalt missat rådet att bara packa det nödvändigaste, så nu har jag en pinsamt stor och fylld väska med allt möjligt inför mina tre dagar i den lilla staden långt bort. Men jag är trots allt som jag är och tycker att man ska vara förbered på det mesta, byxor för alla tillfällen är lika viktigt som en liten skivback ifall man skulle stöta på en CD-spelare. Annars så har man alltid sin osociala iPod fulladdad för tråkiga tillfällen, jag känner att jag egentligen skulle klara mig ganska långt på att ha den med laddningsmöjlighet och kontanter.

0 Kommentar(er):