torsdag 30 juli 2009

Almost there

Nu är det absolut inte långt kvar, jag sitter och räknar minuterna tillsammans med Lilo som fått sova inne hos mig inatt. Det är snart dags för Johnossi, Veronica Maggio, Tv On The Radio, Olle Ljungström, Titiyo, Lady Gaga (?), Anna Ternheim, Frida Hyvönen samt Hajen med flera, för vi är bara en flyg- samt tågresa ifrån Östersund och Storsjöyran. Väl däruppe så bor jag och Jesper på Scandic och Michelle har hand om våra festivalpass tills vidare, själv har jag bara suttit på min säng och väntat på att åka. För ska jag vara ärlig så har jag inte ordnat mycket själv den här gången, för allt som har med boende, resa och de där passen har faktiskt kretsat kring vuxna människor med varsin mobiltelefon. Helt otroligt men sant, så lite bortskämd är man nog.

Har nu duschat och rastat hunden, vilket betyder att jag bara har de där småsakerna som tandborstning, hårplattning, matning och väntande kvar. Tänkte att jag skulle fördriva tiden med att kolla på "Kenny begins" igen, den är trots allt ändå lika lång som en film så man hinner ta död på lite väntetid. Alternativet är att lyssna på musik som jag gör just nu, men Discovery och Khan Of Finland övertygade mig om att jag inte är på humör att bara stirra rakt ut i luften och ta in melodierna.

0 Kommentar(er):