tisdag 28 juli 2009

Money in my pocket

Foto: Enmilsten

Det är första gången på länge som jag bara varit i stan på en så kort och rimlig tid som fem timmar. Nu är jag åter igen hemma efter att vädret först bestämt att jag inte ska jobba och då dragit tag i Rickard och hans halvbror Ted (Märkligt rolig människa) för att spendera eftermiddagen med dem. Köpte också en plånbok och ja det är den på bilden ovan. Jag vet att den ser fjollig ut, men till mitt försvar så kommer reaktionen när man tar upp en rosa plånbok med texten "love" på att vara så härlig. Sen så lär den gå sönder ganska snabbt och mina pengar kommer återigen ligga utspridda i väskan.

Min vanliga teveteblå verkar också ha hittat hem och jag kan nu njuta av roliga sitcoms och satir ikväll. Men det är ganska ointressant då ingen bryr sig om vad jag ser på när jag tittar på teve, om folk ens brr sig om att jag tittar på teve. Hur som helst så ska jag göra det nu, och då vet ni det. Varesig ni vill eller inte.

0 Kommentar(er):