måndag 27 juli 2009

Man kan blogga ifrån andras datorer med

Det här lär inte bli så meningsfullt, men jag sitter hos Benjamin och lyssnar på musik i form utav Babamars medan han diskar. Vi ska snart ut och äta kvällsmat eftersom min familj bestämde sig för att köpa pizza istället för att laga något som jag kunnat ta del av när jag väl skulle hem. Jag skulle i för sig gjort detsamma om jag inte orkade stå och laga något, så inga elaka gliringar här inte. Sen så är det alltid trevligt att äta ute, jag ska försöka på Benjamin att slä sig ner på ett lite mysigare ställe där man bara kan snacka och vara allmänt sociala över ett bord en kväll.

Men nu så kom han mitt i skrivandes stund, så avslutar med en liten flashback. Ni minns kanske att jag undrade vart Shakira tagit vägen, och nu är det så här att jag upptäckte att hon hade en ny singel på väg ett par timmar efter att jag skrev det inlägget. How ever så kan ni nu lyssna in "She wolf" här nedan. Trevlig kväll.

0 Kommentar(er):