måndag 27 juli 2009

Here comes Ziggy!

Foto: Källa okänd

Då var man återigen nyduschad och redo för en promenad till stan. Ska först och främst hämta min cykel, sen så får jag se vart dagen tar vägen. Kom nyss på att jag inte badat på Kneippbyn och deras vattenland iår, får se när det finns tid för det. Nu är det också drygt tre dygn kvar innan det bär av upp till Storsjöyran där jag ska avnjuta musik och ha en sorts semester ifrån allt jobb och Gotland med Jesper, vi lär också träffa Michelle och Ella där då de också ska dit. Det är nämligen Michelles pappa även kallad chefen över alla de som är chef över mig som står för biljetterna. Just nu kan jag faktiskt knappt bärga mig, det är extremt roligt att man ska göra något utöver det vanliga.

Men som sagt, nu ska jag till stan och hämta cykeln. Så får dagen börja och vi hoppas på att den inte skenar iväg. Ikväll blir det nämligen en någolunda tidig sänggång då jag ska jobba imorgon. Är för övrigt förbryllad över den nya ep:n med David Bowie, tolv spår där man med samma låt har tagt till och tagit bort ljudspår till något fullkommligt meningslöst. "Space Oddity" är en bra låt, men jag undrar bara en sak nu när de släppt den här cd-långa singeln. När gör han comeback och what the fuck?

0 Kommentar(er):