tisdag 28 juli 2009

Den eviga väntan

Originalet släpptes år 1964, nu har jag den förlängd och remasterad i en version som jag aldrig tänker släppa taget om. För skivan beställde jag redan innan sommaren och se vilken tid det tog, det är nästan så man blir tårögd. Så nu har jag åttio minuter ren pop ifrån den gamla goda tiden då mina föräldrar faktiskt föddes och The Supremes hade på tok för mycket att göra på Billboard, och jag pratar då såklart om The Shangri-Las som jag tjatat ut genom att gå och vänta på den här underbara remasterade samlingen.

Ska snart duscha och göra mig iordning för en sista visit i glassboxen innan man ska iväg och ha sin definition av semester. Har precis fyllt Rickards USB-minne med bilder, vilket jag skulle ha gjort redan vid skolavslutningen men helt enkelt glömde och har sedan dess alltid haft hans USB-minne med mig. Har även i uppdrag att få tag på inseplningsapparaten ifrån Wisby FM och börja förbereda inför sensommaren och hösten då jag ska tillbaka ifrån min "ledighet", men kan mer definera det som att jag har varit upptagen med annat. Appropå Wisby FM så ska jag kolla upp vilken låt som spelades igår runt halv tio, fråga inte varför men jag måste göra det.

0 Kommentar(er):